inte fan e hon helig och snäll.

Det finns ett x antal grejer som är helt oacceptabla i mitt liv.
Oärliga personer och folk som snackar skit om de som står mig nära.

någon som alltid har varit villig att ställa upp för både mig och mina vänner är min såkallade 'syster'
hon har alltid varit på plats så fort man har bett henne, alltid ställt upp på det minsta lilla.
hon har funnits där med handen på axeln o sagt: "Skärp dig!" när man har problem, aldrig varit nån kopia av någon och sagt att saker och ting kommer ordna sig för det är inte det man behöver höra.
Det är jävligt obvious att ni inte känner henne, för ni vet inte hur hon är.
Genom att hon varnar er för saker o ting så tar ni det som att hon är irriterande och någon som skulle slå ihjäl en person för att hon inte får respekt.
Nej, och här måste jag försvara min syster, hon varnar er för att hon vet vad som kan hända, hon bryr sig om andra och har alltid haft viljan att hjälpa, hon säger inte som: "akta dig för honom för han är äcklig" utan "akta dig för honom för han är äcklig för han har gjort si o så"
hon ger saker o ting en mening om varför man ska hålla sig borta från vissa saker, och lägga näsan i andras buisness.
Hon har inte heller världens vackraste personlighet, hon är varken snäll eller elak, utan hon ligger där i mellan. När hon vet att hon bör va snäll så e hon det, när det är dags att vara elak ryter hon till. så AKTA dig jäääävligt noga.


Jag är trött på att alltid höra ditt eviga tjat, jag har stora problem jag hellre skulle vilja fixa än att slösa tid på att sitta och lyssna på din & din rumskompis problem.
du har problem för att du har skapat dig själv dom.
Jag tänker fortsätta stå på min vän och syster för du ska fanimej inte blanda in henne i något, speciellt när hon inte har gjort dig nått annat än hjälpt.
Is 'unrespectful' your middle name, hm? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0